oktober 1, 2013 NoX PR & Content

‘Some is not enough’

De grootste zakelijke vraagstukken kunnen alleen worden opgelost als men beschikt over de juiste informatie.

Naarden, 1 oktober 2013 Perceptive Software, onderdeel van Lexmark, lanceert een nieuwe wereldwijde campagne om de marktpositie op het gebied van het structureren van ongestructureerde informatie verder te versterken.

Uit onderzoek van IDC blijkt dat tachtig procent van de informatie en processen, die binnen organisaties worden gebruikt, zijn opgeslagen en buiten de zakelijke applicaties draaien. Het onderzoeksbureau concludeert daarnaast dat uitgaven aan hardcopy-afdrukken en -documenten de organisatie zo’n twaalf procent aan winst kost. Perceptive Software speelt hierop in door het aanbieden van de juiste informatie op het juiste moment.

Capture-, content-, process- en searchtechnologieën
Ongestructureerde informatie is een blijvende uitdaging die impact heeft op iedere organisatie. Oplossingen van Perceptive Software integreren op intelligente wijze de beste capture-, content-, process- en searchtechnologieën met bestaande zakelijke systemen. Dit geeft organisaties de mogelijkheid alle relevante informatie digitaal te organiseren, ongeacht de herkomst of het formaat. De informatie kan in iedere applicatie die werknemers gebruiken, elk proces dat zij uitvoeren of apparaat dat zij in handen hebben, worden verstrekt. Werknemers kunnen hierdoor op ieder moment de beste beslissingen nemen.

“Iedere organisatie, ongeacht de branche waarin deze actief is, worstelt met zijn eigen uitdaging rond ongestructureerde informatie. Perceptive Software is gericht op het oplossen hiervan met onze capture-, content-, process- en searchtechnologieën. Met deze technologieën kunnen medewerkers alle relevante informatie, zowel digitaal als print, op het juiste moment beschikbaar hebben. De nieuwe campagne ondersteunt deze werkwijze en helpt onze visie op een aantrekkelijke manier te communiceren”, zegt Kevin Goffinet, International General Manager van Perceptive Software.

‘Some is not enough’
‘Some is not enough’ is het thema van de nieuwe campagne, die gericht is op managers in verschillende branches. De campagne gaat vandaag van start en loopt zowel online als offline tot eind 2014. De nieuwe campagne is gericht op internationale markten waaronder Nederland, Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië en Australië.

“Nu wij wereldwijd actief zijn, willen we een consistente boodschap en identiteit uitdragen naar onze markt. De campagne geeft ons een raamwerk voor het communiceren naar de klant, met een universele boodschap voor alle segmenten”, zegt Isabelle Saladin, International Marketing Director van Perceptive Software.

Over Perceptive Software
Lexmark’s Perceptive Software ontwikkelt intelligent capture, content management, procesmanagement, enterprise search en integratieproducten die ongestructureerde informatie – in print en digitaal – verbindt met de processen, applicaties en mensen die die informatie kunnen toepassen. Voor meer informatie, bezoekt u: www.perceptivesoftware.nl.

Getagged: , , , , , ,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Contact

Neem contact met ons op!